Контакти
"Гео-Ленд" - землевпорядні та геодезичні роботи. Оренда геодезичного обладнання.
+38066412-65-55
+38096446-89-90
УкраїнаКиївВелика окружна, 4, ТРЦ "Променада", оф. 333
geo.land33
Мапа

Поширені питання

  • Для чого потрібні геодезичні роботи у виготовленні документації із землеустрою. Обов'язковість їх виконання.

    У сучасному житті багато громадян України стикаються з багатьма проблемами, які пов'язані із землею. Перераховувати всіх ми не будемо, адже їх є безліч, і список буде великий. Проте одну, з них, найбільш поширену,  ми проаналізуємо, це ― "накладки на земельні ділянки". Джерелом виникнення цієї проблеми є не виконання геодезичних робіт або не правильність, не точність їх виконання.

    Наша компанія працює виключно за принципом: "Сім раз відміряй ― один відріж", тобто ми завжди виїжджаємо на місцевість і виконуємо геодезичні роботи, яка б ситуація не була. Що дають нам геодезичні роботи?

    • Впевненість власника про відповідність своєї фактичної межі з межею в електронному варіанті;
    • переконання в тому, що на його ділянці немає ніякої накладки, або якщо вона є, то обов'язкове повідомлення власника;
    • правильність місцерозташування сусідів та внесення чіткості у відносинах з ними;
    • і найголовніше, що ви спокійні за вашу ділянку та процес виготовлення тої чи іншої документації, пов'язаної з нею.

    Отже, геодезичні роботи ― невід'ємна частина землевпорядних робіт, це фундамент, на основі якого формуються Ваша ділянка і в кінцевому результаті правоустановлюючі документи на неї, і як ви його закладете ― залежить тільки від Вас!

    Ми радимо Вам звертатися лише у ті проектні організації, які з чесністю, совістю, відповідальністю виконують геодезичні роботи, яким не байдужі нерви замовника і які роблять все те, щоб отримавши кінцевий документ, Ви, як замовник, сказали: "Дуже Вам дякуємо за виконану роботу, ми раді, що мали справу саме з Вашою організацією, і будемо рекомендувати Вас друзям, близьким, знайомим".

    Наша компанія сміло крокує до такого відношення, і ми даємо Вам гарантію, що усі вищеперелічені якості у нас є. Тож:

    ЗАХОДЬТЕ ВСІ ДО НАС, ХТО ЗМОЖЕ,

    І "ГЕО-ЛЕНД" ВАМ НЕОДМІННО ДОПОМОЖЕ!

  • Які кроки необхідно виконати, щоб змінити цільове призначення?

    Відповідно до законодавства України, кожен громадянин має право на вільне володіння, користування, розпорядження своєю земельною ділянкою. Кожна земельна ділянка має своє цільове призначення, тобто використання в межах правил і обмежень відповідно до того чи іншого призначення. В побутовому житті виникають потреби змінити цільове призначення, які пов'язані із зміною діяльності, бажання чи можливостей громадянина.

    Дана процедура відноситься до серйозного питання у землеустрої та потребує великої уваги. Ми розкажемо Вам про порядок зміни цільового призначення з особистого селянського господарства на будівництво і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), оскільки дана зміна більш поширена серед замовників.

    Отже, щоб змінити цільове призначення вам потрібно:

    1. Визначитись, де знаходиться земельна ділянка (в межах населеного пункту чи за його межами).

    Якщо ділянка знаходиться в межах населеного пункту, то Вам потрібно взнати у органів місцевого самоврядування чи є генеральний план населеного пункту, чи затверджений він та чи дозволено (передбачено) ним зміну цільового призначення, зокрема у даному прикладі на особисте селянське господарство, вашої земельної ділянки на даній території. Якщо генеральним планом не дозволено зміну, тоді Вам необхідно розробляти Детальний план території (ДПТ). Це окремий вид робіт, про який буде написано у інших питаннях. Що стосується ділянки, яка знаходиться за межами населеного пункту, то у більшості випадків там потрібно робити теж ДПТ.

           2. Якщо все ж таки генеральним планом передбачено та дозволено зміну цільового призначення, то Ви звертаєтесь до органу місцевого самоврядування для збору усіх необхідних документів. 

           3. Наступний етап ― написання заяви про зміну цільового призначення у нотаріусі.

           4. Звертаєтесь до проектної організації, та замовляєте проект землеустрою, щодо відведення земельної ділянки у разі зміни її цільового призначення.

          5. Після виконання усіх робіт організації отримуєте Витяг з ДЗК із новим цільовим призначенням.

          6. Затверджуєте проект у органах місцевого самоврядування та отримуєте Рішення (Наказ) про затвердження.

         7. Йдете у Реєстраційну службу чи нотаріус, маючи при собі копію проекту, Витяг з ДЗК, Рішення (Наказ) про затвердження.

        8. Далі на основі цих усіх документів Вам видається правоустановлюючий документ на землю ― Свідоцтво про право власності та Витяг з реєстру.

    Ось такий, порядок, зміни цільового призначення. Щодо зміни  на інший вид цільового призначення, то процедура аналогічна. Проте, інколи, в процесі роботи можуть виникнути і інші нюанси, про які ми не роз'яснювали. Тут уже потрібно дивитись на ситуацію відповідно конкретної земельної ділянки і аналізувати. Нагадуємо, що Ви можете у будь-який момент звернутись до нас, і ми Вас безкоштовно проконсультуємо та неодмінно Вам допоможемо, адже перш за все нам необхідна довіра і хороше відношення кожного клієнта!

  • Що потрібно знати при розподілі чи об'єднанні земельних ділянок?

    Дане питання є дуже актуальним на сьогодні, адже попит на таку послугу дуже великий. Це пов'язано з багатьма факторами, такими як необхідність продати частинку своєї земельної ділянки, подарувати, обміняти і т.д.. Проте, мало хто знає порядок виконання виконання такої послуги. Ми постараємося Вам більш-докладніше усе розказати.

    Отож, якщо у Вас виникла потреба розділити земельну ділянку, Вам необхідно виконати наступні кроки:

    • Зібрати усі необхідні документи.

    Для цього Ви звертаєтесь до органу місцевого самоврядування, а саме до землевпорядника, який там працює, та отримуєте від нього усі документи, які пов'язані з розподілом земельної ділянки (завірену копію правоустановлюючих документів на земельну ділянку, викопіювання з генерального плану населеного пункту, викопіювання з проекту формування території, довідки з сільської ради та ін.)

    • Прийти у землевпорядну організацію, для замовлення технічної документації, щодо поділу та об'єднання земельної ділянки.

    Проте, дана документація виготовляється на підставі нотаріальної заяви, щодо поділу земельної ділянки. Ви, за своїм бажанням можете ділити ділянку у будь-який спосіб, та  по довільній конфігурації. Частіше за все, для цього потрібен виїзд геодезиста на місцевість, щоб, по вашому бажанню, він виміряв лінію розподілу. Після цих обмірів складаються кадастрові плани земельних ділянок, з якими ви йдете у нотаріус для написання заяви. Нотаріально-завірену копію ви заносите у проектну організацію, оригінал зберігається у Вас.

    • В результаті виготовлення технічної документації Ви отримуєте Витяги з Державного Земельного кадастру (ДЗК) на нові земельні ділянки (після розподілу), з новими кадастровими номерами.
    • Далі Ви звертаєтесь у Реєстраційну службу або нотаріус, для отримання Свідоцтв на право власності на нерухоме майно.

    Щодо процедури об'єднання земельних ділянок, то порядок майже аналогічний:

    • Збір необхідних документі у органах місцевого самоврядування;
    • написання заяви у нотаріусі;
    • подання документів до землевпорядної організації для виготовлення технічної документації;
    • отримання Витягів з ДЗК;
    • подання цих Витягів у Реєстраційну службу (за місцезнаходженням земельної ділянки) або у нотаріус для отримання Свідоцтва на право власності.

    Отже, як бачимо, даний вид робіт не складний, якщо розібратися, тому можна з впевненістю ділити чи об'єднувати свої земельні ділянки, відповідно до своїх потреб і бажань. У будь-якому випадку, якщо виникають у Вас питання, ви можете подзвонити до нас і ми Вас з радістю проконсультуємо!

  • Як присвоїти кадастровий номер земельній ділянці без лишніх проблем?

    На сучасному етапі розвитку земельних відносин більшість громадян України вже знає і ознайомилася з таким поняттям та терміном, як кадастровий номер земельної ділянки. Так, здавалося б все тут просто, але і у цьому процесі є певні труднощі. Ми хочемо вам більш детальніше і конкретніше пояснити що це за процес? Навіщо він потрібен?

    Усі ми знаємо. що з 01.01.2013 року вийшов Закон України "Про державний земельний кадастр". Даний нормативно-правовий акт передбачає багато нововведень, зокрема ведення кадастру земель у електронному режимі та форматі. Фахівцями було створено "Публічну кадастрову карту України", де кожен громадянин, маючи доступ до мережі Інтернет, може не тільки подивитись на свою земельну ділянку, а й перевірити її площу, інформацію про власника, конфігурацію та чи на правильному місці вона "лежить". Звісно, дана карта позитивно вплинула на розвиток земельного кадастру, проте, на жаль, у ній є ще дуже багато недоліків і проблем. Основні проблеми, про які знає вже, мабуть, кожен ― проблема накладок на земельні ділянки (коли одна ділянка накладається на іншу) та неправильне місцерозташування земельної ділянки (не на тому місці, де має бути). Існує дуже багато причин їх виникнення, і часто буває таке, що розібратися в даній проблемі і вийти з цієї ситуації практично не можливо. Тому, присвоїти кадастровий номер ― пріорітетне питання для власника, який дбає про стан своєї земельної ділянки. Слід розібратись, коли Вам необхідно присвоювати кадастровий номер?

    У кожної земельної ділянки, яка сформована до 2013 року повинен бути документ на право власності ― Державний акт. І от, якщо на Вашому Державному акті відсутні дані про кадастровий номер (переважно це земельні ділянки, право на які посвідчено державними актами на право приватної власності на землю, які видавались до 2004 року) і вона відсутня у Публічній кадастровій карті ― ми радимо Вам терміново присвоїти кадастровий номер і зареєструвати Вашу земельну ділянку у Державному земельному кадастрі (ДЗК). Для цього Вам необхідно звернутися у землевпорядну організацію та почати з нею роботу по даному питанню, попередньо підготувавши усі необхідні документи для цього, а саме:

    • копія Державного акту про право власності на земельну ділянку, завірена нотаріально чи сільською радою;
    • підстава надання земельної ділянки: (рішення, витяг з рішення сільської ради (завірені в сільській раді), копія свідоцтва про право на спадщину за законом (заповітом), договір купілі-продажу земельної ділянки (завірені в сільській раді чи нотаріально);
    • довідка про наясність чи відсутність комунікацій;
    • довідка з земельно-шнурової книги;
    • запит нотаріуса, свідоцтво на померлого (у випадку оформлення права на спадщину);
    • викопіювання з генерального плану населеного пункту;
    • викопіювання з проекту формування території;
    • акт встановлення на місцевості та погодження зовнішньої межі земельної ділянки;
    • копія паспорта власника земельної ділянки та ідентифікаційного коду.

    Відповідна організація повинна виконати Вам технічну документацію, щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) з обов'язковим виїздом і обміром земельної ділянки. Підкреслюємо ― обов'язковим. Адже існує багато організацій, які цього не роблять. До речі, це і є одна з причин накладок на земельні ділянки.

    В результаті виготовлення цієї документації Ви повинні (організація) отримати Витяг з ДЗК (з присвоєним кадастровим номером). Після виконання цих всіх дій Ви звертаєтесь в Реєстраційну службу із Державним актом та даним Витягом з ДЗК (за місцем розташування земельної ділянки) та реєструєте своє право власності. Пізніше Ви можете перевірити, чи появилась Ваша земельна ділянка у Публічній кадастровій карті України (має світитися синім кольором).

    Отож, присвоєння кадастрового номеру ― процес складний, проте дуже необхідний. Зрозуміло, що із різних причин багато хто цього не робить, прислуховуючись до думки ("ай...колись та й зроблю..."). Але це не правильно. Присвоєння треба робити зразу, після того як Ви виявили, що немає кадастрового номера, і в терміновомі порядку, адже це Ваш спокій за земельну ділянку, знищення усіх додаткових питань, моральних та фінансових проблем, які можуть виникнути в майбутньому, та запорука Вашого успішного землекористування і землеволодіння!
  • Як приватизувати земельну ділянку? Порядок приватизації землі.

    Земля ― національне багатство України! Бережне, раціональне і правильне ставлення до неї ― обов'язок кожного громадянина. На сьогоднішній день, етап приватизації земельних ділянок відбувається дуже активно. Проте існує багато випадків, коли громадяни не знають порядку і правильних дій, щодо приватизації землі. Тому і виникають певні труднощі та проблеми з цим. Давайте більш детальніше розберемось.

     

     

     

    Процес приватизації землі можна умовно розділити на три частини:

    1) Отримання дозволу на приватизацію;

    2) Виготовлення технічної документації (проекту);

    3) Отримання правоустановчих документів на землю.

    Для того, щоб взяти дозвіл на приватизацію тої чи іншої земельної ділянки, Вам необхідно подати у сільську раду (якщо дана ділянка знаходиться в межах населеного пункту) або в обласне управління Держгеокадастру (коли ділянка знаходиться за межами населеного пункту) такі документи:

    • Заяву (клопотання);
    • Бажане місце розташування земельної ділянки, або викопіювання із затвердженого генерального плану населеного пункту або детального плану території (є загальнодоступним і надається відповідною місцевою радою на запит заінтересованих осіб);
    • Копію паспорта та ідентифікаційного номера.

    Після того, як Ви отримаєте Рішення або Наказ про надання дозволу на розробку проекту відведення, Вам потрібно звернутись у землевпорядну організацію, для виготовлення самої документації (проекту). Даний проект погоджується у всіх необхідних органах і, в результаті цього, громадянин получає Витяг з Державного земельного кадастру (ДЗК), який посвідчує реєстрацію земельної ділянки та присвоєння кадастрового номеру.  Наступним Вашим кроком буде звернення до того ж органу, який надавав Вам дозвіл на виготовлення документації (сільська рада, обласне управління Держгеокадастру) для отримання Рішення/Наказу про затвердження проекту.

    Далі Вам залишилось виконати останній, важливий крок ― зареєструвати ділянку в Реєстраційній службі (за місцезнаходженням земельної ділянки). В цей орган Вам необхідно подати наступний перелік документів:

    • оригінал Рішення/Наказу про затвердження проекту;
    • оригінал Витягу з ДЗК;
    • копію паспорта та ідентифікаційного номера;
    • квитанції про оплату послуг реєстрації.

    Кінцевий документ, який видає дана реєстраційна служба ― Свідоцтво на право власності та Витяг з Державної реєстрації прав на нерухоме майно.

    Отже, ми ознайомили Вас із самим процесом приватизації земельної ділянки, і надіємося що в подальому у Вас не виникне ніяких проблем із даним питанням. Зрештою, Ви у будь-який момент можете зателефонувати нам, і ми Вас проконсультуємо більш детальніше, адже наша мета ― максимальна допомога громадянам та дотримання законного порядку у тому чи іншому земельному питанні!